Müşteri Hizmetleri

Ips Telekom müşterilerinizi mutlu etmenin önemini biliyor. Yeni müşteri kazanmak varolan müşterinizi elinizde tutmaktan çok daha maliyetlidir. Bu yüzden, başarılı firmalar için uzun dönemli müşteri ilişkileri geliştirmek önceliklidir.

Ips Telekom olarak bizim hizmet anlayışımız, sizin işinizin bir uzantısı olarak müşterilerinizle aranızda bir iletişim köprüsü görevi görmektir. Size ve müşterinize en verimli ve etkin müşteri hizmetleri sunmaktayız.

Telefon, e-posta, web, faks gibi farklı kanallar aracılığıyla müşteri taleplerini / şikayetlerini alarak müşteri ilişkilerinizi geliştirmek ve müşteri memnuniyetini artırmak için size en verimli ve etkin hizmeti sunmak isteriz.

Müşteri Kazanımı

Müşterilerimizin iyi eğitimli satış güçleri olan müşteri kazanımı uzmanlarımız, potansiyel müşterileri adaylarınızı saygın ve sadık müşterilerinize dönüştürmek için çalışıyorlar.

Firmalar hedef müşterileri ile sadece iletişimde olmamalı, onlarla gerçekten bağlanmalıdır. Ve bu bizim uzmanlığımız. İlk temasları satışa döndürecek deneyime sahibiz. Gelen çağrılar ve dış aramalar ile soruları yanıtlamak, faydaları ortaya çıkarmak ve potansiyel alıcılara "evet" dedirtmek için müşterilerimiz adına en uygun teklifleri sunarız.

Ips Telekom olarak müşterilerimizin kurumsal ve bireysel müşterilerine hizmetler sunuyoruz:

  • Fırsat Yaratma ve Randevu Alma
  • Veri Güncelleme ve Doğrulama Hizmetleri
  • Çapraz ve Dikey Satış
  • Müşteri Tutma ve Bağlılık Yönetimi
  • Geri Kazanma Programları ve Anketler
  • Tahsilat Aramaları

Teknik Destek

İhtiyaçlarınıza göre uyarlanmış, geniş kapsamlı teknik destek hizmetleri sunarak işinize katma değer sağlıyoruz.

Ips Telekom ;yetenekli yazılım ve donanım teknik destek uzmanlarımızla müşterilerinize daha ucuz ve daha hızlı teknik yardım sunyor. Geniş hizmet yelpazemiz:

  • Sorun bulma ve çözme
  • Donanım arızaları sorgulama ve takip
  • Şikayet yönetimi
  • Ürün bilgilendirme
  • Uzaktan tanı ve çözüm
  • Saha mühendisi ve/veya teknik servis yönlendirmeleri
  • Parça bazında tanı koyma
  • Satış fırsatları yakalama

Bütün bunları, telefon, e-posta, chat ile yapabildiğimiz gibi, forumlarınızın yönetimini de üstleniyoruz.

Tahsilat Aramaları

Ips Telekom uzmanlığı, tahsilat gibi hassas durumlarda bile en iyi müşteri ilişkilerini kurmaktır. Tahsilat yönetimi konusunda dünya lideri olarak çeşitli segmentlerdeki öncü firmalar ile çalışıyoruz. Tahsilat yönetim ekibimiz borcu olan müşterilerle hızlı şekilde iletişime geçer, borcun ödenmeme sebebini inceler ve sizin müşteri ilişki yönetimi ve hizmet stratejinize en uygun acil ödeme planı oluşturur.

Çözüm Ortaklarımız

  • Trabzon Ticaret Odası
  • İşkur Trabzon
  • Milleni
  • D-Smart
  • Türk Telekom